19.10.11

The "Think Blue. Symphony"

The new Volkswagen's TV spot illustrates in a playful way the respective milestones on this path towards "Think Blue".  It starts with the creation of the Beetle and goes until their new car presented in 2011, XL1. 
It's possible to see that the video was totally based on the project Music Painting - I've talked about this project before here
And this kind of "live creation", also used by Faber Castell shows the step by step to execute the campaign, it's like a making of. Would it be a new trend in advertising?
For more information about the "Think Blue. Symphony" click here.
O novo comercial de TV da Wolkswagen mostra de forma lúdica o caminho da empresa em direção ao "Think Blue" (Pense Azul). O vídeo começa mostrando a criação do Beetle (Fusca) e vai até o carro que eles apresentaram em 2011, XL1.
É possível perceber que o vídeo foi totalmente baseado no projeto Music Painting - Eu já falei desse projeto aqui no blog anteriormente.
E esse tipo de "criação ao vivo", também utilizada pela Faber Castell mostra o passo a passo da execussão da campanha, como se fosse um making of. Será uma nova tendência na propaganda?
Para mais informações sobre o "Think Blue. Symphony" clique aqui.



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